Երջանիկ

Առաջադրանքներ

Փոխադրիր բանաստեղծությունը արևելահայերեն:

Երջանկութիւն

Ես այսօր
Ճառագայթ մ’եմ բոսոր,
Աչքերուս, հեշտօրոր,
Այնքա՜ն լույս ունիմ, որ
Կժպտիմ
Մտերիմ
Արևին…
Ու վարդե՜ր կ’երևին
Արևին
Ոսկեղեն
Հոգիեն…
Ես այսօր, ես այսօր
Արեգա՜կ մ’եմ բոսոր…


Ես այսօր

Մի ճառագայթ բոսոր

Աչքերս հեշտօրոր

Այքնան լույս ունեմ, որ

Կժպտամ

Մտերիմ

Արևին

Ու վարդեր կերևա

Ոսկեղեն

Հոգուց

Ես այսօր, այսօր

Մի արեգակ բոսոր

,,Ես այսօր…,, արտահայտությունն ավարտիր բանաստեղծության համապատասխան տողերով: Քնարական հերոսն ինչի՞ն է նմանեցնում իրեն:

Ես այսօր ես այսօր

Հերոսը իրեն նմանացնում էր ճառագայթի

Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին։

Եթե մարդ երջանիկ է նա երջանկացնում է մնացածներին ոնցվոր արևը երբ այն շողում է բոլորը ուրախանում են

Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:

Նա նկատի ունի երջանկության լույսը

Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):

Երբ ես շատ երջանիկ եմ ես ինձ նմանացնում եմ արևի հետ, քանի որ երբ արևը շողում է այն ուրախացնում է շատ մարդկանց Օրինակ երեխաներին և չափահաս մարդկանց նաև ծերունիներին բայց ամենա շատը այն երջանկացնում է բակում ֆուտբոլ խաղացող տղաներին քանի որ նրանք կարող են ֆուտբոլ խաղալ երբ ես երջանիկ եմ ես երջանկացնում եմ մնացածներին։

Բանաստեղծությունը սովորել անգիր:

Թողնել մեկնաբանություն